23. října, 2017 - svátek má Teodor

Linkbuilding aneb proč budovat zpětné odkazy

Potřebuji Linkbuilding?

Pokud to se svými internetovými stránkami myslíte vážně, tak se bez kvalitních zpětných odkazů neobejdete. Doba kdy stačilo mít vlastní kvalitní web na to aby jste vyjížděli v internetových vyhledávačích (seznam.cz či google.com) je již dávno pryč a pokud maté zájem o umístění na předních pozicích budete muset do podpory webu zahrnout také Linkbuilding - získávání zpětných odkazů.

Linkbuilding na Praze na Dlani

Zdarma lze z našeho portálu získat zpětné odkazy vložením firemní prezentace (omezeno striktně na firmy působící v Praze - ať pobočkou nebo sídlem firmy) - takto můžete pro každé své webové stránky případně eshopy vytvořit propagační stránky. Vytvořením PR článku (zde je omezení počtem článků na danou doménu, neb netoužíme po tom aby se nám portál zapráskal nesmyslnými články odkazující na jednu doménu), nicméně lze hezky využít k propagaci služby případně produktu. Vložením inzerce na službu či produkt. Dále máte možnost vytvořit pozvánku do kulturního kalendáře (pouze pokud nějakou akci pořádáte). Zpětný odkaz lze také získat při zadání pracovní nabídky.

Masivní Linkbuilding získáte Partnerským programem z našich placených služeb, kde se Vám aktivují zpětné odkazy z kategorií firemního katalogu + ze všech vyhledávacích štítů. Díky zvýhodněným pozicím budou Vaše odkazy dobře hodnoceny z pohledu internetových vyhledávačů a tak získáte na jednom místě spousty tématicky kvalitních zpětných odkazů.

Časově omezené zpětné odkazy získané pomocí Reklamních bannerů - u reklamních jednotek lze definovat mimo obrázek a cílenou URL také anchor odkazu, tudíž získáte plnohodnotné zpětné odkazy z různých podstránek našeho portálu.

Linkbuildingové agentury

V současné době působí u nás celá řada firem jež jsou schopny Vám podat pomocnou ruku při získávání zpětných odkazů. Služby těchto firem se různí jak cenou tak jejich nabídkou. Řada z nich má již vytvořený seznam externích, případně vlastních podpůrných webu nebo internetových katalogů kam lze Vaše webové stránky nebo internetový obchod zařadit. Ne každá takováto podpůrná stránka nebo katalog musí být z nejkvalitnějších a google již spousty těchto duplicitních katalogů ignoruje, čímž takto získané zpětné odkazy postrádají svou váhu a nepřinesou ono očekávané ovoce.

Zjištění kvality zpětných odkazů