• 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hodnocení události: 5,0 out of 5

HARRY STYLES - koncert O2 arena 2020

Harry Styles, asi nejvýraznější postava populárního boybandu One Direction, vydá krátce před koncem tohoto roku své druhé studiové album. Na desce “Fine Line“ bude dvanáct písní a vyjde 13. prosince. Již dnes ale zpěvák ohlásil turné, na kterém bude zmiňované album propagovat. Jednou z evropských zastávek bude i Praha, kde se pětadvacetiletý hudebník představí úplně poprvé!

Více o Harry Styles

Harry Styles začal svoji kariéru v chlapecké kapele One Direction, s kterou dosáhl na úplný vrchol. Skupina prodala miliony alb a singlů po celém světě a získala téměř dvě stovky prestižních ocenění, mezi kterými nechybí ceny Brit Awards, MTV Video Music Awards, Billboard Music Awards nebo American Music Awards. One Direction vyprodávali ty největší koncertní haly po celém světě. V roce 2016 se ale kapela odmlčela a jednotliví členové se začali věnovat svým sólovým projektům.

Ten svůj Harry Styles odstartoval skvěle. Debutový singl Sign Of The Times se může pyšnit více než dvaceti zlatými a platinovými statusy a také několika prestižními oceněními. Svoje kvality Styles potvrdil i na prvním albu z roku 2017, které dosáhlo na platinu například v Americe, Austrálii, Kanadě, Itálii nebo v Polsku a Stylese katapultovalo mezi nejsledovanější britské umělce současnosti.

O to větší očekávání mají fanoušci i odborná kritika od druhé desky Harryho Stylese, která dostala název “Fine Line“a vyjde v polovině prosince. Dvanácti písním vévodí pilotní singl Lights Up, který na YouTube nasbíral již téměř 33 milionů zhlédnutí. Jak interpret sám dodává, nová deska je především o sexu a pocitech smutku, a dále připouští, že při jejím natáčení konzumoval i psychedelické drogy. Jeho slova potvrzuje i klip k pilotnímu singlu, který mnoho jeho příznivců považuje za kontroverzní.

I přesto, nebo možná i díky tomu, je Harry Styles aktuálně jedním z nejzajímavějších mladých britských umělců, kteří zaujmou nejen svým charismatem, ale i skvělým hlasem a výtečně vyprodukovanými popovými songy. Přesvědčit se o tom budeme moci naživo i my, a to 11. května 2020, kdy se Harry Styles představí v pražské O2 areně.

Vstupenky na koncert Harryho Stylese

Prodej vstupenek na koncert Harryho Stylese 11. května 2020 v pražské O2 areně v prodejních sítich Ticketmaster a Ticketportal.

Harry Styles - Reference a odkazy