• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hodnocení události: 5,0 out of 5

Klavírista, pedagog a filantrop Lang Lang patří v posledních letech k nejzářivějším hvězdám v oblasti klasické hudby. Vyprodává slavné koncertní sály po celém světě (Carnegie Hall NY, pekingský National Grand Theatre, Berlínská filharmonie, londýnská Royal Albert Hall nebo LA Hollywood Bowl) a vystupuje s těmi nešpičkovějšími orchestry i dirigenty, jako je např. Sir Simon Rattle, Gustavo Dudamel, Daniel Barenboim nebo Christoph Eschenbach. Mimo to po zásluze sbírá ta nejprestižnější umělecká hodnocení, namátkou Crystal Award (Davos 2010) nebo Classic Brit Award (2013). Časopis New York Times vyhlásil tohoto virtuosa „nejžhavějším současným umělcem na poli klasické hudby“. 31. října 2020 se Lang Lang představí českému publiku v pražské O2 areně za doprovodu Českého národního symfonického orchestru a pod taktovkou Maestra Iona Marina.

Lang Lang in Concert 2020

Lang Lang je známý tím, že často propojuje různé hudební světy. Jeho vystoupení na GRAMMY Awards s Metallicou, Pharrellem Williamsem nebo jazzovou legendou Herbie Hancockem opakovaně sledovaly miliony diváků. V roce 2008 otevíral svým vystoupením, které se přenášelo do celého světa, na zahajovacím ceremoniálu Olympijské hry v Pekingu. Ale ať už hraje pro miliony nebo třeba jen pro pár set dětí ve státní škole, Lang Lang je absolutním mistrem komunikace s publikem pomocí hudby.

31. října 2020 se Lang Lang představí českému publiku v pražské O2 areně za doprovodu Českého národního symfonického orchestru a pod taktovkou Maestra Iona Marina.

O Lang Lang

Lang Lang začal s hrou na klavír ve třech letech a v necelých pěti již měl svůj první veřejný recitál. Když mu bylo devět let, nastoupil na Ústřední hudební konzervatoř v Pekingu a v pouhých třinácti vyhrál první cenu na pekingské Čajkovského mezinárodní soutěži pro mladé hudebníky. Následně odešel do Philadelphie studovat s legendárním klavíristou Gary Graffmanem na Curtis Institute of Music. Jeho největší kariérní zlom přišel v 17 letech, kdy zaskočil za Andrého Wattse na Gala of the Century. Doslova přes noc se z něj díky skvěle odehranému Čajkovského prvního klavírního koncertu v doprovodu Chicagského Symfonického Orchestru a pod taktovkou Christopha Eschenbacha, stala naprostá hvězda a nabídky se začaly hrnout.

Vstupenky na koncert klavíristy Lang Lang v O2 areně

Cena základní vstupenky na Lang Lang jsou od 1100,- Kč

Vstupenky na koncert Lang Lang zakoupíte v síti Ticket Portal