• 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hodnocení události: 0,0 out of 5

koncert Ghostemane - Forum Karlín 2020

Po úspěšné americké tour se rodák z Floridy Ghostemane znovu vrací se svou hororovou skupinou do Evropy. Milovník black metalu a hip-hopu tvoří hudbu, která si bere ty nejdrsnější klišé z těchto žánrů a vytváří z nich svůj industriální svět doprovázený masivními beaty a ostrými riffy kytar. Ve Foru Karlín představí 23. března 2020 své poslední EP Human Error. Vstupenky budou v prodeji od 13. září na fource.cz a u prodejců GoOut.cz a Ticketmaster. Eric Whitney vyrůstal na Floridě, kam se jeho rodiče přestěhovali z New Yorku. Kytaru vzal poprvé do ruky v pubertě, kdy jej okouzlily tvrdší žánry jako metal a punk. Zanedlouho se stal součástí místní hardcorové scény, když se přidal ke kapelám Nemesis a Seven Serpents. Rok po vydání první desky se skupinou Nemesis se odstěhoval do Los Angeles a svou rockovou kariéru nechal za sebou. Jako Ghostemane začal Whitney vystupovat od roku 2015, kdy navázal spolupráci s kolektivem undergroundových rapperů a producentů Schemaposse, který založil rapper JGRXXN a kde působil mimo jiné také zesnulý Lil Peep. Ghostemane zazářil na soundcloudu a od roku 2015 stihl vydat sedm alb včetně kladně přijeté nahrávky N/O/I/S/E, která mu otevřela dveře na hlavní pódia světových festivalů. Nejúspěšnější hit Mercury s hororovým animovaným videm má na youtube téměř 180 milionu zhlédnutí. Kromě vlastních nahrávek Ghostemane pravidelně vydává mixtapy a tracky s dlouholetými spolupracovníky jako je rapper Pouya, dvojice SuicideBoys nebo jeho bratr Parvo, se kterým nedávno vydal EP Human Error. Ghostemane nachází inspiraci v okultismu, smrti i metalu. K rozdílům mezi rapem a metalem dodává: „Myslím, že hranice mezi žánry se dnes ztrácejí. Umělci i posluchači jsou otevřenější a díky tomu vzniká něco nového.“