• 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hodnocení události: 5,0 out of 5

Pavel Šporcl - koncert v O2 areně

Český houslista světového renomé Pavel Šporcl během své úspěšné kariéry vystoupil v mnoha prestižních zahraničních koncertních síních včetně Carnegie Hall v New Yorku či Disney Hall v Los Angeles. Po sedmi vyprodaných koncertech v pražské Lucerně a Fóru Karlín se rozhodl pokořit poslední metu v České republice – O2 arenu v Praze. Připravil pro tuto novou příležitost speciální koncertní program s velkým přesahem a velkolepou show – NA HRANĚ / ON THE EDGE.

Pavel Šporcl o koncertu v pražské O2 areně

„V O2 areně chci divákům předvést něco zcela výjimečného. Něco, co ještě neměli příležitost u nás (a možná ani ve světě) vidět a slyšet. Pozvednu housle do nových výšin, do nečekaných hudebních sfér. Provedu diváky svým hudebním světem, který bude oscilovat mezi očekávaným a zcela neočekávaným. Připravím zbrusu nové skladby a zahraju i ty tradiční. Budu tedy na hudební hraně od prvních tónů. Společně s kreativním režisérem Martinem Hruškou a dalšími složkami vytvoříme velkolepou show, která překvapí a bude splňovat světové parametry. Rád bych pozval všechny své tradiční fanoušky a přilákal nové. Je to pro mne obrovská výzva, na kterou se neskutečně těším“, prozradil houslista.

Hudební supervize nad Šporclovým koncertem se ujal Michael Kocáb. „Michael umí pracovat se všemi žánry, které by měly na koncertě zaznít. Od klasické, přes filmovou hudbu až k hardrocku a třeba i metalu. Budeme o tom hodně diskutovat, chci, aby to bylo objevné a překvapivé“, dodal houslista. Design a show i koncepci koncertu bude mít na starosti Martin Hruška, stage designer a kreativní režisér, který spolupracuje s českými i světovými špičkami showbusinessu jako AC/DC, Boney M., Nazareth, Sandra atd. Speciálním hostem bude operní pěvkyně Jana Šrejma Kačírková a Šporclova cimbálová kapela Gipsy Way Ensemble. „Budu mít kolem sebe skvělý tým lidí světových kvalit“ chválí si Šporcl, jehož ŠPORCL ARTS Agency bude celý koncert organizovat.

Společně se zahájením přeprodeje Šporcl uvádí svůj nový singl Magical 24, který má v distribuci Universal Music. „Je to skladba velmi virtuózní a dynamická, ve které jsem použil různé prvky moderní hudby. Spolupracoval jsem na ní s producentem Daliborem Cidlinským jr. A beru ji jako první pozvánku všem na můj koncert do O2 areny“, uzavírá Šporcl. Poslechnout si jej můžete zde: www.umusiccz.lnk.to/magical24.

O koncertech Pavla Šporcla

Během své kariéry odehrál Pavel Šporcl více než 2000 koncertů po celém světě. Spolupracuje se světovými orchestry a vystupuje na významných festivalech. Za svou virtuózní hru se dočkal skvělých hodnocení od prestižních kritiků, kteří vyzdvihují především jeho lyriku a brilanci, muzikálnost a neokázalost, jeho jemnou techniku ​​a hluboké hudební umění, jeho prakticky dokonalou intonace a hluboké pochopení původní struktury díla. Slavný kritik Robert Matthew-Walker po posledním houslistově londýnském vystoupení dokonce uvedl, že ve Šporclově podání slyšel „jedno z nejlepších provedení Koncertu pro housle a orchestr e moll Felixe Mendelssohna-Bartholdyho vůbec“.

Vykročení za hranice klasické hudby si Šporcl vyzkoušel již mnohokrát. Kromě projektu Gipsy Fire s vlastní cikánskou cimbálovou kapelou odehrál mnoho koncertů i se svým pop-crossoverovým projektem Sporcelain. Naposledy si výlet do jiných žánrů vyzkoušel v bubenické show seskupení Groove Army, kterou vede přední český bubeník Tokhi. „Společný koncert v pražském Lucerna Music Baru pro mě byl neskutečný zážitek. Spojit bubny a housle se mohlo zdát poněkud troufalé, úspěch byl ale obrovský. Bylo to spojení velmi netradiční, ale hudba zněla naprosto přirozeně a přitom překvapivě. A nově. Jen jsem svoje modré housle musel vyměnit za elektrické, Groove Army mě prostě přebubnovala“, komentoval Šporcl svůj další projekt s přesahem za mantinely klasiky.

Vstupenky na koncert Pavla Šporcla v O2 areně

Cena nejlevnější vstupenky na koncert Pavla Šporcla je 1790,- Kč

Vstupenky na koncert Pavla Šporcla zakoupíte v síti Ticket Portal

Předprodej vstupenek pro veřejnost bude zahájen v sítích www.ticketportal.cz a www.ticketmaster.cz v úterý 17. 12. v 10 hodin. Kromě těch běžných bude v prodeji i VIP balíček, který bude mimo jiné obsahovat exkluzivní vstupenku, vstup na backstage a setkání s Pavlem Šporclem. Novinkou je možnost společné fotografie v ateliéru renomovaného fotografa Vojtěcha Vlka nebo exkluzivní nahrávka koncertu.