Jak zlepšit pozici firemní prezentace a případové studie
Všechny firemní prezentace jsou v našem katalogu firem řazeny podle dosaženého skóre. Čím vyšší skóre tím lepší pozice. Toto skóre se plynule mění podle aktivity dané firemní prezentace a toto jsou zásadní vlivy:
- Startovní skóre
- Počet zobrazení dané firemní prezentace
- Zpětné odkazy - počet vstupů na portál Praha na Dlani ze zpětného odkazu umístěného na domovských stránkách
- Koeficient za recenze na portále Praha na Dlani
Co je co a jaký to má vliv na skóre firmy
Startovní skóre firmy – po vytvoření prezentace je každé firemní prezentaci přiřazeno skóre 1. Toto startovní skóre si může každý uživatel u své firmy navýšit za Zlaťáky (po přihlášení je to symbol měšce v záhlaví stránek Praha na Dlani). Toto skóre je trvalé a nemění se v závislosti na čase (tudíž se kumulativně navyšuje, podle toho jestli uživatel navýšil základní skóre u své prezentace)
Počet zobrazení firemní prezentace – pokud někdo zobrazí firemní profil je automaticky této firmě navýšeno skóre o 1 – takto se navyšuje skóre postupně po jedničkách, s tím že toto navýšení může být započítáno pouze jednou za 10 minut (toto omezení je z důvodu toho, aby byl odstraněn problém při automatických zobrazováních realizovaných internetovými roboty). Počet zobrazení se sčítá pouze za posledních 7 dnů.
Počet vstupů na portál Praha na Dlani – pokud vložíte na své stránky zpětný odkaz na náš portál a někdo na tento odkaz klikne, tak dojde k navýšení Vašeho skóre u firemní prezentace o 5 za každý takový vstup. Stejně jako u Počtu zobrazení , je toto limitováno 10-ti minutovým intervalem – jedná se o nejrychlejší navyšování skóre firemních prezentací – podklady pro vložení zpětného odkazu nalezne na stránce Podpořte nás. A opět se sčítají pouze vstupy za posledních 7 dnů.
Koeficient za recenze – jedná se o násobící koeficient, který ovlivňuje výsledné skóre firmy a je aktivní pokud firma má výsledný počet hvězdiček větší nebo rovno 3, s tím že se také počítá s počtem recenzí, které byly provedeny. Vaše výsledné skóre firmy se pak aplikuje takto:
- Výsledné hvězdičky od 3,0 do 3,5 – Skóre * ( 1,3 * ( počet recenzí / 100) )
- Výsledné hvězdičky od 3,5 do 4,0 - Skóre * ( 1,6 * ( počet recenzí / 100) )
- Výsledné hvězdičky od 4,0 do 4,5 - Skóre * ( 1,9 * ( počet recenzí / 100) )
- Výsledné hvězdičky od 4,5 do 5,0 - Skóre * ( 2,2 * ( počet recenzí / 100) )
Pokud budete mít dobrou známku za recenze a nasbíráno dostatečné skóre ovlivní tento koeficient dost podstatným způsobem Vaši pozici.
Případové studie výpočtu skóre
- Firemní prezentace A – firma má základní skóre 1 (zakladatel nenavýšil toto skóre) + za posledních sedm dnů byla prezentace zobrazena 4x.
Výsledné skóre = 1 + 4 = 5 - Firemní prezentace B – firma má základní skóre 10 (zakladatel navýšil toto skóre o 9) + za posledních sedm dnů byla prezentace zobrazena 4x + z domovských stránek se pomocí zpětného odkazu prokliklo na Prahu na Dlani 6 uživatelů internetu
Výsledné skóre = 10 + 4 + (6 * 5) = 44 - Firemní prezentace C – má startovní skóre, počet zobrazení a počet prokliků z domovských stránek stejný jako Firma B ale má také 3 recenze s průměrným počtem hvězdiček 4,7.
Výsledné skóre = ( 10 + 4 + (6 * 5) ) * ( 2,2 * ( 1+ (3/100) ) ) = 99,7
Pokud budete chtít být v našem firemním katalogu opravdu vysoko, přidejte si zpětný odkaz na Vaše domovské stránky, vytvořte nějakou recenzi, případně můžete navýšit Startovní skóre, takto budete oproti ostatním opravdu lépe viditelní …